__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

Co vám budu povídat

11. listopadu 2008 v 12:24 | chi chi van
opiloa jsem se děsně, alébrž moje oslava narozenin nebyla jen moje, ale jeste kamarada, tudiz tam bylo x lidi, vetsina si chce dat s oslavencem panaka, takze jsem byla az do neděle do cca noci k nepoužití a líh z krve jsme museli vypotit s milým zaječením. Hlavně jsem si v neděli dávala samý takový ty vytahováky jako, smažák a instantní polívku, fuj! Je mi mdlo když si na to jen vzpomenu.
Včera jsem byla s kámoškou na body balu, cvičení bylo celkem na vypocení, ale nebyla jsem z toho vůbec zničená a přesně ten pocit já potřebuju, tak jdu dneska s jinou na bosu.Na to se těšim, už mam tuhle cvičitelku osvědčenou a je fakt zabiják.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Zoe Zoe | Web | 11. listopadu 2008 v 13:48 | Reagovat

takovou cvičitelku bych taky potřebovala... :o) většina cvičení co nabízí naše posilka není až taková zabíračka jakou bych si představovala... mám ráda takovej ten pocit, že jsem absolutně vyčerpaná.. :o)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama