__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

2. den

2. prosince 2008 v 10:46 | chi chi van
2. Den
08.00 - 1 bílý jogurt ( activia )

11.00 - 150g tvarohu nízkotučného

14.00 - 150g vařeného hovězíhoto já jíst nechci, takže si ohřeju 150g šmakouna(něco jako tofu)nebylo nic, nestíhala jsem to

17.00 - 150g vařené zeleninyu mě to bude brokolice, minulý týden jsem ji koupila a musim jí snístopět jsem nestíhala, dala jsem si místo toho cottage sýr a běžela zas do školy

20.00 -
2 vejce + hrnek čajenemám tu vejce a ani je moc nemusim, takže si dám cottagetalže si dám tu brokolici k večeří

Sportissimo: hodina bosu
Finalissimo: jsem spokojená až na to překopání jídelníčku, ale myslim, že v rámci možností to ujde, jinak cítím se fajn, akorát jsem na bosu v jednu chvíli málem omdlela, ale teď už pohoda
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama