__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

5. den

5. prosince 2008 v 8:39 | chi chi van
5. Den - jak by to mělo být


08.00 - 2 vejce + 100g zeleniny

11.00 -
100g zeleninyzměna, dala jsem si dvě malé mandarinky, naši jich tu nechali mraky a už se to kazíííí

14.00 -
150g tvarohunebyl, nestihla jsem nákup, takže bylo 250ml revital aloe vera

17.00 -
100g ovoceuž jsem měla, takže si dám zeleninku 2 menší mrkve

20.00 -
100g zeleniny + 250 ml zakysaného mléka u mě 250ml revital drink a mrkev


Sportissimo: pokusim se, pokud stihnu a bude síla

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Paola Paola | Web | 5. prosince 2008 v 8:43 | Reagovat

ahoj pls hlásni mi zde http://sarita-jimena.blog.cz/0812/5-kolo-souteze sem tam jako Paola REy.Ráda oplatím a sory za reklamu

2 Fitnessy Fitnessy | Web | 5. prosince 2008 v 9:38 | Reagovat

diky, no kdyz nezatinam svaly tak to vypada uplne jinak-treba nohy. Clovek co by nevedel ze cvicim tak by rekl ze mam tluste a kratke nohy (uz mi to par lidi reklo).

3 Fitnessy Fitnessy | Web | 5. prosince 2008 v 9:39 | Reagovat

jo a kdyby jsi mne videla tancovat umrela bys smichy, jsem totiz absolutne nenadana na tanec. Tancuju asi jako Chandler z pratel.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama