__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

6. den

6. prosince 2008 v 11:08 | chi chi van
6. Den jak by to mělo být

08.00 - 100g šunkynebylo prospala jsem to

11.00 -
100g ovocekiwi a mandarinka a dalo to dohromady 150g

14.00 -
100g tvarohustále jsem nestihla nákup, takže byla bíla activia a v ní malý banán

17.00 -
100g libového masa100g file, osmažené na vodě a 1lžičce olivového oleje, na pórku a tandouri masala koření

20.00 -
250 ml zakysaného mléka nebyl nákup, takže bude 250ml mléka vyšlehaného se třemi mraženými jahodami do koktejlu, kdysi jsem někde četla že jak je to napěněný, víc to zasytí


Sportissimo: pokračování ve vánočním úklidu + indoor ve dvou + uvidíme

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Rina Rina | E-mail | 6. prosince 2008 v 20:09 | Reagovat

páni! ja ťa obdivujem. ja by som odpadávala od hladu.  Kiežby som to aj ja vydržala aspon týžden.

2 chi chi van chi chi van | Web | 6. prosince 2008 v 20:27 | Reagovat

Rinuska: to se ti jen zda, ja si taky rikala, ze to bude hard core, ale neni vubec, akorat jsem dnes malem otevrela bramburky s cilem je sezrat, ale pak jsem je rychle odhodila a nekolikrat se flakla pres ruku, tak zatim dobry

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama