__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

Komentáře

1 Elisha Elisha | Web | 16. prosince 2008 v 12:23 | Reagovat

Ahoj, koukám že jsi měla dost barvitý víkend :D No co človek se musí občas odreagovat. V tom taxiku ti to vůbec nezavidím,ale ostuda se nekonala tak pohoda. Jinak náhodou i 4kg na váze jsou super. Co bych za to ted dala. Jůů už se teším až do toho v lednu půjdu s tebou. Snad nám to půjde

2 Rina Rina | E-mail | 16. prosince 2008 v 18:55 | Reagovat

gratulujem. kašli na kg podsatné je že sa cítiš lepšie a vidno to na oblečení. možno ti to aj trošku naštartovalo metabolizmus a pôjde to po kúskoch dolu. drž sa.  ja som na tom stále rovnako pohybujem sa medzi 60-61kg  (vážim sa ráno pred ranajkami)  takže bieda. tých 57-58 asi nikdy nedosiahnem  :D

3 Kuchta Kuchta | Web | 1. listopadu 2012 v 19:36 | Reagovat

Život není to, co chceme, ale to co máme.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.