__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

7.12.2009

7. prosince 2009 v 22:08 | Chi chi
07:30 - hrnek granka
10:00 - activia nápoj granátové jablko a aloe vera
14:00 - celozrnné pečivo 80g, dva plátky kuř. fitness šunky, dva plátky sýra uzeného, cherry rajčátka, 3/4 papriky
19:00 - celozrnné pečivo 80g, dva plátky kuř. fitness šunky, dva plátky sýra uzeného, cherry rajčátka, 3/4 papriky
Pitivo: 2l vody a 2X káva s mlékem
Sportivo: 12h v práci na nohách
Conclusion: stojí to za prd


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 dorian-betterme dorian-betterme | Web | 8. prosince 2009 v 7:03 | Reagovat

není to špatné :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama