__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

Komentáře

1 fitnessmodel fitnessmodel | 10. března 2010 v 7:57 | Reagovat

to je krasna holcina, ze by se Ti to v hlave trosku prepnulo ?
hihi,
hele ja mam akorat jednu vytku-kde jsou nejake ty bilkoviny? aspon tofu k te mrkvi.
Jinak syrovatku po veceri ne, spis rano, je tam hodne sacharidu, kdyz holky pisou ze jedi syrovatkovy protein je to neco jineho nez tahle syrovatka. Ten syr.protein ma cca.80g proteinu a 10g sacharidu, kdezto ta syrovatka co mas na fotce(mimochodem super nakup-mnam!) ma 65g sacharidu a 8g bilkovin cca., a tam je ten kamen urazu, lehce by jsi mohla pribrat po sacharidech zkonzumovanych na vecer, to si radsi dej cottage nebo tvaroh.

2 Saly Saly | Web | 10. března 2010 v 20:00 | Reagovat

Hodně dobře vymakaný břicho!!! Máš super jídelníček.

3 Izzy Izzy | E-mail | Web | 15. listopadu 2011 v 17:11 | Reagovat

Ale jo, proč ne....:-)

4 Dusan Dusan | E-mail | Web | 21. prosince 2011 v 15:37 | Reagovat

Fajn blog

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.