__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

Duben 2010

Hnusno chřipka

13. dubna 2010 v 14:31 | Chi chi
Tak už třetí den na mě sedí tahle bestie, nejdřív se tvářila jako střevní, respektive první dva dny, včera se převtělila do nejhoršího kalibru, kdy jsem se nemohla téměř hýbat a to jsem měla jít do práce, naštěstí to za mě vzala vedoucí, za což jsem jí teda fakt vděčná, pže celý den jsem se jen převalovala a brečela bolestí, bolelo mě všechno od svalů, přes klouby až po moje chatrné ledviny, za celý den jsem snědla jen půl pomeranče a jablko a to pouze z donucení, dnes je to daleko lepší, ale nechutenství přetrvává, dala jsem si několik kostek hořké čokolády, kvůli energii, pže jsem jak mátoha, s takovou nechutí jsem jí ještě nejedla, piju jen vodu a ovocné čaje na nic jiného nemám ani pomyšlení, kromě paralenu.
Váha 65kg, takže je mi jasný, odkud to spadlo, sádlo to rozhodně nebylo a voda taky ne, ty mam v sobě dost.

Už aby to bylo za mnou.
Jinak zítra už musim do práce :o(

11.4.2010

11. dubna 2010 v 15:14 | Chi chi
07:00 - cz houska a domácí burákové máslo
10.00 - zakysaný nápoj jahoda light a 4 plátky silueta chlebíků pocákaných
13.00 -
2 knackebroty a salátek - půl okurky, půl žluté papriky, 1 zelená paprika, cherry rajčátka, 100g balkánu, 4 PL hollandie. pepř
15.00 - nestihnuto
18:00 - rhombing bagtka, tuňák, citron, šalotka
20:30 - půl tvarohu se skořicí

Pitivo: 3L vody, 2 kávy, 1L zeleného čaje
Sportivo:
Dolní polovina těla:
5 minutové kardio na orbitracku, dřepy s jednoručkami, římský mrtvý tah s jednoručkami, výpady do strany, obrácené výpady s jednoručkami, výpony na jedné noze, strečink
Conclusion:??

holky moc se omlouvám, aktuálně vůbec nestíhám, budu si sem pro sebe púsát jídeláky a cvičení, ale už nebudu mít čas minimálně do začátku května chodit na vaše blogy, mam před odevzdáním bakule a hoří to, takže se Vám moc omlouvám, ale asi nemá smysl mi komentovat články, pže já vám zpět neodpovím a vás komentovat taky nebudu, je mi z toho smutno, ale nebylo by to fér

7.4.2010

7. dubna 2010 v 7:02 | Chi chi
07:00 - rozinky v karobu - hrst, dobrá vláknina s mlékemnestihla jsem
10.00 - hollandia a banán
13.00 -
rhombing bageta a salátek - půl okurky, půl bílé ředkve, půl avokáda, cherry rajčátka, 100g balkánu, 4 PL hollandie. pepř
15.00 - tvaroh straciatella
18:00 - tempeh a kyselé zelí - brouček měl včera husičku s knedlem a se zelim(to jediný jsem vařila), tak jsem si část zelí ulila :oDD
20:30 - půl tvarohu se skořicí

Pitivo: 3L vody, 2 kávy, 1L zeleného čaje
Sportivo:
Dolní polovina těla:
5 minutové kardio na orbitracku, dřepy s jednoručkami, římský mrtvý tah s jednoručkami, výpady do strany, obrácené výpady s jednoručkami, výpony na jedné noze, strečink
Conclusion:??

ljbhjkbhk

6.4.2010

6. dubna 2010 v 7:50 | Chi chi
07:30 - mléko s cereáliemi Fitness, protein
10.00 - proteinovka - jsem na španělštině
13.00 - něco vymyslim
15.00 - tvaroh straciatella
18:00 - dušená zelenina a dvě vejce na tvrdo - jedno bez žloutku
20:30 - půl tvarohu se skořicí

Pitivo: 3L vody, 2 kávy
Sportivo:
Aerobní trénink - 20 min na orbitracku - 20 min na stepru - 5 min rotana 
Conclusion:??

Spalte tuky za 4 týdny - Týden 3.

5. dubna 2010 v 15:37 | Chi chi

Den
Typ činnostiKomentář
5.4.
Horní polovina těla :
jednoručky 3,5kg - 5 min orbitrack, tlaky s jednoručkami 3x15, přítahy s jednoručkami 3x15, tlaky s jednoručkami ve stoji 3x15, tricepsové zdvihy ve stoji 3x15, zdvihy s jednoručkami 3x15, double zkracovačky 3x15
??
6.4.
Aerobní trénink - 20 min na orbitracku - 20 min na stepru - 5 min rotana????
7.4.
Dolní polovina těla:
5 minutové kardio na orbitracku, dřepy s jednoručkami, římský mrtvý tah s jednoručkami, výpady do strany, obrácené výpady s jednoručkami, výpony na jedné noze, strečink
???
8.4.
Fitbox
9.4.
Horní polovina těla :
jednoručky 3,5kg - 5 min orbitrack, tlaky s jednoručkami 3x15, přítahy s jednoručkami 3x15, tlaky s jednoručkami ve stoji 3x15, tricepsové zdvihy ve stoji 3x15, zdvihy s jednoručkami 3x15, double zkracovačky 3x15

10.4.
Aerobní trénink - 20 min na orbitracku - 20 min na stepru - 5 min rotana
11.4.
Dolní polovina těla:
5 minutové kardio na orbitracku, dřepy s jednoručkami, římský mrtvý tah s jednoručkami, výpady do strany, obrácené výpady s jednoručkami, výpony na jedné noze, strečink



to je děs, jde vám někomu udělat tabulka, dělá se mi jen takovýhle pofiderium






Rychlý telegram

5. dubna 2010 v 8:18 | Chi chi
Doma jsem jedla jak protržená a uplně vše, žádný omezení či dietka. Za chvilku mažu do práce.

08:00 - domácí mazanec dva plátky
10.00 - 4 plátky siluetta racio chlebíčky
13.00 - rhombing bageta a salátek - půl okurky, půl bílé ředkve, půl avokáda, cherry rajčátka, půl konzervy kukuřice bonduelle, 100g balkánu, 4 PL hollandie. pepř
15.00 - tvaroh straciatella
18:00 - půl tuňáka a 2Xknackebrot  
20:30 - půl tvarohu se skořicí

Pitivo: 3L vody, 2 kávy
Sportivo: Horní polovina těla : jednoručky 3,5kg - 5 min orbitrack, tlaky s jednoručkami 3x15, přítahy s jednoručkami 3x15, tlaky s jednoručkami ve stoji 3x15, tricepsové zdvihy ve stoji 3x15, zdvihy s jednoručkami 3x15, double zkracovačky 3x15
Conclusion:??zvýšený počet opakování, tak jsem zvědavá, jak to odcvičim

kgkigu

Nasraná jak cyp!

1. dubna 2010 v 8:14 | Chi chi
Vstanu ráno na fitbox omylem už v pět ráno, tak jsu zas spát, zaspim, pospíchám a běžim na něj a dozvim se, že místo něj jsou trampolínky, pže cvičitelka onemocněla, že by to tam kurva někde napsali!!! Tak jsem se sbalila a jela domu, trampolinky me fakt neba!!Jdu si teď teda dát posilko na nohy dle fitness, apoň nebudu večer tak hotová.

Ale sere mi to.


07:00 -proteinovka DM, carnitin 
po cviku protein koktejl
10.00 - celozrnný chleba s chedarem
13.00 - brambory s balkánem asi ještě nevim
15.00 - tvaroh straciatella
18:00 - tuňák a 2 knackebroty
20:30 - půl tvarohu se skořicí

Pitivo: 3L vody, 2 kávy
Sportivo: 5 minutové kardio na orbitracku, dřepy s jednoručkami, římský mrtvý tah s jednoručkami, výpady do strany, obrácené výpady s jednoručkami, výpony na jedné noze, strečink
Conclusion:??