__flashReplacement__

Zásady:

• minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

Duben 2011

Feeling great

30. dubna 2011 v 13:07 | Chi chi |  Bang bang ... díra do hlavy
Děsně pospíchám, takže tady použiju koment, který jsem napsala BrandNewGirl o tom jak mi teď je, odpusťte, ale mam poslední chvíle se sestrama a už tu po mně poskakujou ať už nechám ten pc a jdu, ale zase mám potřebu to troubit do světa :DDD

přesně jak říkáš!!zažívám teď takový optimismus, teď to možná přeženu, ale skoro jako po luxusním sexu :D, mam děsnou radost, že jsem nesnědla žádný čuňačinky, před chvílí jsme doobědvali, rodina bramborový knedlík, pečené kuře nebo uzené a k tomu špenát a já půl cottage, špenát a před tím cizrnovou polévku, sice šílená kombinace, ale hlídala jsem a nebyl čas na vaření, tak jsem musela udělat nějaký kombo, popravdě - cítila jsem se u stolu jak královna a poslouchala řeči o šílený kombinaci a jestli to jako nepřehánim, že mě jeden knedlík nezabije, a já si papkala to své a cítím se vteď perfektně, mám pocit, že dokážu všechno co chci,momentálně, doufám, že mi to dlouho vydrží, pže ten pocit je úžasnej a je mi naprosto jasný, že i ty to teď takhle cítíš ;-)

30.4.2011

30. dubna 2011 v 12:53 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - cz kaiserka s pažitkovým tvarohem ze včera
Svačina - druhá půlka nápoje ze včera (banán a půl jablka rozmixovaný v níkotučném acido mléku)
Oběd - šílená kombinace co zdravého dům dal - cizrnová polévka - 2 naběračky,hlavní chod - 5 lžic špenátu, půl cottage
Svačina - druhá půlka cottage a zelenina (musim mrknout co tu babi má, máma už vše zlikvidovala, jelikož dnes odjíždí)
Večeře - doplním zítra ráno z práce - nevim co bude, pže už budu doma, večer jdeme někam s kamarádama, takže ppokud do restaurace či hospody, dam si nějaký salát, pokud doma udělám si dušenou mrkev viz recepty
Sportivo: z důvodu balení rodinných kufrů, vezení holek na letiště a večerním srazem se známýma bohužel nic, ale zítra si to v práci vynahradím
Conclusion: doplním zítra, ale bude asi nějaký alkohol :( úplný abstinent ze mě asi nikdy nebude

Zvládla jsem to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30. dubna 2011 v 2:02 | Chi chi |  Tlačenka
Jsem na sebe nejvíc pyšná pro včerejšek jsem odolala, za chvilku šupajdim do postele a pro vaše info, dnes jsem měla k obědu krůtí plátek s dušenou zeleninou a tempehem k obědu, zatím co ostatní měli smažený eidam nové brambory a tatarku!!!!!
Jsem už děsně unavená, tak jen jídelák a fotka obědu a zítra večer více, držte mi palce i na zítra, to bude oběd, jenž měl být dnes, tzn. špenát bramborový knedlík a buď pečené kuře nebo uzené.

Snídaně - tvarohový koláč ze špaldové mouky ze zdravé výživy od maminky, mandarinka
Svačina - banán a půl jablka rozmixovaný v níkotučném acido mléku
Oběd - krůtí plátek na jarní cibulce a dušená zelenina s tempehem
Svačina - dvě mrkve, čtvrt okurky, půl vaničky polotučného tvarohu, pažitka, 1 rajče
Večeře - krůtí plátek na jarní cibulce a dušená zelenina s tempehem
Sportivo: celodenní běhání s a za holkama
Conclusion: no mám radost, myslela jsem že to dopadne tak, že bude večer depka a výčitky

Zkouška odvahy

29. dubna 2011 v 11:56 | Chi chi |  Bang bang ... díra do hlavy
Ano ano milé dámy,
právě ta u mě teď probíhá, jak víte jsem na posleních pár dní s mamkou a sestřičkama, respektive zítra večer odlétají do Bristolu. U nás doma na mě ode všad číhají všechny možné nástrahy, brambůrky, tuna čokoládiček, sušenek, bonbönků, co holky vykoledovaly, máma taky pekla štrúdl a koupila medovník a k obědu dělají pečené kuře a uzený se špenátem a bramborovám knedlíkem, no řikám Vám, je to děs. Všechny tyhle věci bez problémů nejim, pže si je nekupuju a doma nejsou, co ale neumim je čelit tomu, když jsou okolo mě a všichni ostatní se tím cpou. Musim říct, že zatím mám štít čistej, šmejdila jsem tu a řikala si, že k dopolední sváče to přece neva a vymýšlela si různé výmluvy, nakonec jsem zvažovala, co mi za to zhřesšení stojí, pže je tady snad vše na co si vzpomenete. Tak jsem nakonec hryzla do rožku hořké čokolády 90%, ale hned jsem ten drobínek vyplivla, což mě teda dost překvapilo, pak jsem šla k babi nahoru a koukám otevřenej balíček chipsů, hej jak já je neměla dlouho!!! Tak si naberu menší hrstičku, vyberu si z ní nejmenší úlomek, rozžvýkám ho předníma zubama, abych vůbec věděla, že tam něco je a světe div se!! zbytek brambůrků jsem vrátila do sáčku, tož divné věci se dějí a doufám, že to dnes přežiju, držte mi palce, ozvu se zas až tak nějak kolem 24:00 až budou zvířátka na kutě.

Hezký víkend všem přeji

Inspirace do plavek

28. dubna 2011 v 16:45 | Chi chi |  Shake your fat away

Les Milles

Takže co je to vlastně Les Mills a Bodypump?

Programy Les Mills se jedou po celém světě, Bodypump je ten nejstarší a nejrozšířenější. Podstatou programů Les Mills je to, že všude na světě se každé tři měsíce jede stejná choreografie na stejnou hudbu. Každou hodinu. Takže klienti slyší tři měsíce stejné CD a cvičí to samé. Takže ať půjdete na hodinu Bodypumpu v Itálii, Švédsku, v Moskvě nebo na Novém Zélandě, bude ta hodina vypadat úplně stejně jako u nás.
Bodypump je hodinová lekce zaměřená na posílení a především tvarování postavy. Je to nejrychlejší cesta, jak vytvarovat tělo. Pracuje se s nakládacíma tyčema, kde si každý zvolí váhu sám a jede se do hudby, která má vždy deset tracků, začíná se rozehřátím, následují všechny svalové partie a končí se břichem a protažením. Hlavními cviky jsou samozřejmě dřepy, výpady, bicepsové zdvihy, tlaky, přítahy, mrtvé tahy...Některé cviky jsou technicky i fyzicky náročné, proto je to hodina spíše pro zdatnější jedince, ale na své si přijdou i dámy, které chtějí zhubnout a postavu trošku vytvarovat. Přesto je naším cílem je dostat do sálů hlavně pány, kteří na studiové hodiny pohlíží skrz prsty. Každopádně je to pecka a bomba, perfektní načasování cviků do hudby je ideálním spojením a věřím, že kdo jednou zkusí, zamiluje si to. A když mu to jednou nepůjde, může jít znovu, protože další hodinu se pojede to samé:-)
První hodina začíná u nás v Holmes Place již 30.4. a další budou normálně zařazeny mezi studiové hodiny. Kdybyste chtěly zkusit, popřípadě vědět více, vymyslíme spolu nějaký vstup na zkoušku :).
Body Pump Official
Body pump in real

28.4.2011

28. dubna 2011 v 15:35 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - prospáno
Svačina - cz chléb 2 plátky, jeden s burákovým máslem, druhý s lehce pomazaný žervé a na něm plátek syrečku, sklenka džusu pomeranč s dužinou
Oběd - salát s kuřecím masem, hovězí vývar
Svačina - troška ledového salátu, dvě mrkve, 10 cherry rajčátek, plátek 20% ementálu a plátek syrečku
Pitivo: 3L vody
Sportivo: nic, první den menst. mi cvičení nedělá dobře
Conclusion: velká spokojenost na to, že pms chutě přemáhám :)

27.4.2011

28. dubna 2011 v 15:31 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - nature valley crunchy maple tyčinka
Svačina - jahodový nízkotučný kefír 500 ml
Oběd - salát s kuřecím masem
Svačina - dušená zeleninana madraském kari s pohankou, ovsem a tofu
Večeře - troška ledového salátu, 1 mrkev, 5 cherry rajčátek, 2 plátky 20% ementálu a půl lučiny
Pitivo: 3L vody
Sportivo: nic měli jsme po práci ještě firemní promo akci
Conclusion: co se týče jídla, velká spokojenost
Jsem ta druhá zprava

Vohoz na dnešek

26. dubna 2011 v 20:57 | Chi chi |  Vohoz dne a pouliční úlovky
Jelikož jsem taky mimo jiné hadříčko fanatik a miluju módu a originalitu a nápady, který ráda různě okoukávám a dělám je pak ve svém pojetí originální :), oprášila jsem tuto sekci a začnu na Vás vrhat své modečly, ne každý den, ale sem tam a taky občas vyblýsknu někoho v terénu.

Model pro dnešek (v práci se převlékám do kostýmku)

26.4.2011

26. dubna 2011 v 20:46 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - mrkvovo - mangová přesnídávka
Svačina - nic
Oběd - řecký salát, hovězí vývar
Svačina - 500 ml acidofilní mléko
Sportivo: osobní trénink s L. 45 min + 15 minut na páse
Conclusion: jsem spokojené, trénink byl zas dost brutální, málem jsem vypustila duši, ale vždy po tréninku s L. mám dojem, že jsem tak o 10kg lehčí

Střípky z víkendu to be continued

26. dubna 2011 v 10:51 | Chi chi |  Bang bang ... díra do hlavy
Pár foteček z víkendu, přidám i další, teď musím fofrovat na trénink a pak do práce. Večer, až bude v práci klid Vám napíšu více.

Sophi - 8let

22.4.2011

22. dubna 2011 v 19:11 | Chi chi
Snídaně - nic
Svačina - půlka jedné ze 4 sušenek bebe dobré ráno těsně před tréninkem
Oběd - zeleninový salát s krůtím plátkem na bylinkách
Svačina - cottage jahoda
Sportivo: trénink s L. a 20 min chůze na páse
Conclusion: dnes celkem spokojenost

Vývin věcí

22. dubna 2011 v 14:50 | Chi chi |  Bang bang ... díra do hlavy
Tak jsem se sem konečně zase dostala. Ve středu jsme byly se Sophii u zubaře a modeling už jsme potom nestihly :). Nicméně dnes jsem do večera v práci, ale pak mě mamina vyzvedne na Zličíně a pojedeme spolu k nám. Budu tam celou sobotu a neděli, takže na ten modeling ještě přijde. Dnes jsem měla osobní trénink s jednou trenérkou od nás( nebudu vypisovat její jméno, ale dejme tomu L.). Dostala jsem pěkně zabrat, přitom jsme cvičili pouze s váhou vlastního těla, byla jsem cvičit už s hodně trenéry od nás z fitka, ale L. mi dala fakt zabrat. Mimo jiné je i hodně zainteresovaná do výživy a dycky mi dává spoustu super rad. Nicméně mě dneska zase nakopla a namotivovala dotáhnout ten můj věčný boj s kily do konce. Příští týden máme trénink v úterý, jsme domluvené, že jí přinesu ukázat svůj jídelníček, domluvily jsme se, že budu pravidelně 5x denně jíst, ale doopravdy 5x denně, žádný vynechávání, musíme ten můj metabolismus trochu rozhoupat. Přes víkend tedy bude fotodokumentace.

U té zubařky jsem se nakonec nechala ošetřit i já, pže se mi dva dni před tím uštípl kousek zubu, a co nezjistila paní zubařka, že mě můj pan zubař zanedbal a přesto, že jsem mu na každé kontrole říkala, jak moc mě ten zub bolí, tak říkal, že jsem přecitlivělá atp. No takže věc se má tak, že jsem tam měla zánět jako prase, museli mi čistit kanálky, teď tam mám nějakou provizorní výplň, celá akce mě stála 1750,- a 6.5. tam jdu znovu, zas mi otevřou tzen zub, zase vyčistí kanálky a zase zavřou a budeme čekat, než se zhojí zánět a pak mi milé dámy dají korunku!!!!! Ve 24 letech!!! Celá akce mě bude stát 10.000, fakt pecka.

Mějte se krásně a kdo nepracujete, užívejte sluníčka!!!!

Holčiny

18. dubna 2011 v 23:01 | Chi chi
Drahé mé, nestíhám, ale mám spoustu co napsat, zítra jsem v práci na odpolední, tak přibude pár článků, až bude večer klid, váha se mi drží na 67, což je sice moc hezký, ale je to taková ta moje hranice, kterou nemůžu překročit už dlouho, teď jsem pár dní nejedla uplně vzorově viz zítra. Ve středu jedu domu za sestřičkama, ¨jsou tu na 14 dní z UK. Tak poprosím tu osmiletou Sisi, aby mě vyfotila, abyste věděly, jak to teď se mnou vypadá a taky Vám předvedu fresh models from UK :DD
Jdu psát nějakou srajdu na FCE kurz, tak hezký večer dámy.

15.4.2011

15. dubna 2011 v 11:44 | Chi chi
Snídaně - kaiserka s kozím sýrem a krůtí šunkou
Oběd - jdeme do Ikei, takže nějaký salátek asi
Svačina - zelené jablíčko
Večeře - dušená zelenina a tempeh ze včera
Sportivo: bodystyling s Madonou :) 60 min
Conclusion: hřííích - ledová káva u McCafé

14.5.2011

14. dubna 2011 v 15:31 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - mléko a celozrnné čtverečky
Svačina - provamel čoko sojové mléko
Oběd - kuřecí plátek a salát
Svačina - kefírové mléko
Večeře - dušená zelenina a tempeh
Pitivo: 3L vody
Sportivo: půjdu na Power Plate a potom na půl hodinu na pás
Conclusion: ??????

13.4.2011

13. dubna 2011 v 13:03 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - panini bagetka s mozzarelou, sušenými rajčaty a bazalkou, kalíšek horké čokolády
Svačina - nic, velká snídaně
Oběd - kuřecí plátek a salát
Svačina - kefírové mléko
Večeře - salátek
Sportivo: bodystyling 60 min, sauna
Conclusion: večer jdeme ještě s kamarádkou na vínko

Únava

12. dubna 2011 v 15:20 | Chi chi |  Bang bang ... díra do hlavy
Bez práce nejsou koláče a tak tu od 13:00 - 21:30 budu zavřená, vzhledem k aktuální počasí mi to v podstatě ani nevadí. Dneska jsem propadla menší skepsi ohledně přímaček na vysokou škoulu, už neni zas tak moc času, tak bych s tím měla hnout. Budu dělat zkoušky mimo jiné i ze dvou jazyků, AJ teďka dohonim v British Council, ale španělštinu, kterou jsem měla jen jeden semestr budu muset nastudovat sama, pže z arabštiny mi zkoušku neumožní a francouzštinu jsem viděla naposled na gymplu. Přijde mi, že si absolutně nedokážu zorganizovat čas a efektivně ho využít. Vzdělávat se, číst více, mít čas na svoje záliby a kamarády. Musím se to nějak naučit, ale doopravdy nevím jak na to. Jsem pořád strašně unavená, nevim jestli je to z té virózy nebo už se mi začala projevovat malárie z Indie, ale je to dost otravný, pořád bych jen spala a jsem taková nějaká apatická. Taky jsem ještě neudělala sčítání lidu, tak se na to moc těšim, jak to budu poslední den vyplňovat. Není mi ještě uplně hej, takže dneska ještě cvičit nepůjdu, nicméně zítra mám v plánu bodystyling s naprosto dokonalou cvičitelkou, celou dobu se cvičí s expanderama, činkama a pump, celou dobu se posiluje. Potom půjdu do sauny a následně posedět s kamarádkou. Už se celkem těším. Taky mám v plánu jít v pátek na Hell párty, chystám se tam už několik let, ale vždy mi do toho něco přijde. Teď budeme mít meeting, pak dopíšu jídeláky a ještě nějaký to povídáníčko.
Papa

Chichi

Flů

11. dubna 2011 v 16:27 | Chi chi |  Bang bang ... díra do hlavy
Tak na mě hupla nějaká viróza, měla jsem dneska ráno horečku a nebylo mi dvakrát do zpěvu, tak jsem zůstala doma, zítra už zase pošupajdim. Musim říct, že mi ten den v posteli celkem bodnul. Bohužel jsem se včera dozvěděla, že naše lektorka na Arabštinu má zase zdravotní potíže v těhotenství a museli ji hospitalizovat, dost možná nám kurz zruší a to bude pěkně v háji. Nebyla jsem tam už měsíc, 14 dní kvůli Indii a pak to 2x odpadlo. No doufám, že to dobře dopadne, zítra brzy ráno mám kurz na First Cambridge Certificate, bylo to drahý jako blázen, ale za kvalitu se holt musí platit. Pak musim skáknout do knihovny pro nějaký učebnice, ekonomie, managmentu atp. bude se totiž zase hlásit na vejšku, ale na uplně jiný obor než mam bakaláře, tak na sobě musim trošku zapracovat a čas letí jako ďas. Moje jídlo dnes a v neděli stálo za pěkný kulový, v neděli jsem byla po babičkách a dneska díky tý viróze. Zítra mám mít osobní trénink, tak to snad zvládnu.

Proběhla menší změna blogu, taky musím nafotit nějaké aktuální fotky, aby bylo jasno.

9.4.2011

9. dubna 2011 v 21:09 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - prospáno¨
Svačina - čokoládové sojové mléko
Oběd - ceasar salát a kuřecí steak
Svačina - nic
Večeře - ceasar salát a kuřecí steak
Pitivo: 3L vody, cappy džusový lepidlo
Sportivo: nic
Conclusion: vzhledem k dnešnímu průběhu dne jsem si dopřála větší večeři než obvykle

Nová rubrika

9. dubna 2011 v 18:52 | Chi chi |  Hýčkejme se
Takže milé mé, myslím si, že je hodně důležité, abychom se měly rády. Sama s tím dost zápasím, mám ke své osobě dost negativní vztah a vůbec mi to neprospívá, takže jednak jsem se rozhodla přečíst si pár psychologických knížek s tématem "myslete pozitivně, mějte se rádi, atp", nikdy jsem to nezkoušela a ani na to neměla nějaký definitivní názor, tak si ho aspoň udělám. Nicméně bych ráda rozjela něco na způsob inspirace na každý den, každý den, pokud se sem dostanu Vám napíšu nějaký typ, co udělat pro sebe hezkého, budu ráda když vy mi napíšete co jste ten den udělaly prospěšného, krásného nebo zdravého pro svoje tělo nebo duši. Musíme o sebe dbát a pečovat, protože při náročných věcech jako může být hubnutí je doopravdy potřeba držet se v psychické pohodě.

Můj tip pro dnešní den:

"Jak vypadají Vaše nožky po zimě, co jim dnes dopřát trošku péče" ¨

Takže dnes večer až přijdu z práce tzn. cca 22.30 si vezmu lavůrek, dám si do něj mořskou sůl a horkou vodu, odlakuju si nehtíky a nechám si tam nožky pěkně rozmočit, odstraním starou kůži a kůžičky kolem nehtů, pořádně promažu a pak na noc si udělám krémový zábal, pěkně na nožky krémík na to folii a teplou ponožku pěkně do rána.

A co vy pochlubte se, co jste dneska krásného pro sebe udělaly, popřípadě jestli jste se nechaly inspirovat.