__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

28.4.2011

28. dubna 2011 v 15:35 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - prospáno
Svačina - cz chléb 2 plátky, jeden s burákovým máslem, druhý s lehce pomazaný žervé a na něm plátek syrečku, sklenka džusu pomeranč s dužinou
Oběd - salát s kuřecím masem, hovězí vývar
Svačina - troška ledového salátu, dvě mrkve, 10 cherry rajčátek, plátek 20% ementálu a plátek syrečku
Večeře - zeleninový salát s kuřecím masem
Pitivo: 3L vody
Sportivo: nic, první den menst. mi cvičení nedělá dobře
Conclusion: velká spokojenost na to, že pms chutě přemáhám :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 BrandNewGirl BrandNewGirl | Web | 28. dubna 2011 v 15:48 | Reagovat

no super, krasny jedalnicek :) aj fotky. nevsimla som si, ze by si na nich vyzerala tucna. to ani nahodou. a ci potrebujem schudnut? asi tak na 99,9% nie, ale je to skor o pocite. nebude to jednoduche, pretoze telo sa tvrdosijne nechce vzdat svojej vahy ale skusim to.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama