__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

1.5.2011

1. května 2011 v 13:02 | Chi chi |  Tlačenka
Snídaně - nízkotučné kefírové mléko, nature valley crunchy oat tyčinka
Svačina - mangovo-mrkvová přesnídávka
Oběd - salát od číňanů - dnes Vám sem dam fotku jak vypadá - je moc dobrý
Svačina - dopíšu
Večeře - udělám si dušenou mrkev viz recepty
Sportivo: uklízení celého bytu
Conclusion: jsem trošku smutná z toho že mi váha pořád stojí na 67 kg ....více v dalším článku
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Přemek Přemek | E-mail | Web | 29. března 2012 v 15:39 | Reagovat

Moc dobrý. Těším se na další

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama