__flashReplacement__


nvmfk vg


Zásady:

  • minimálně 3 litry vody
  • k snídani cokoliv
  • k sváče už zdravěji - cottage, přesnídávka, hollandie, ovoce, zelenina
  • k obědu zeleninová polévka a nějaké maso se salátem nebo dušenou zeleninou
  • k svačině kefír, zelenina, fresh - mrkvový nebo rajčatový občas může být i ovocný
  • když bude večer krize, dám si salát, jinak zelenina, tvaroh, vývar nebo přírodní kefír

Zajímavé zjištění

1. května 2011 v 13:46 | Chi chi |  Metamorfóza
Dneska jsem si pročítala staré články a mimo to, že jsem teda byla pěkně sprostá a teda i vtipně sprostá, tak jsem došla k zjištění, že jsem se téměř nikdy nezvládla přehoupnout s váhou přes 67 kg, nejmenší váha byla 66,5 a pak jsem to vzdala, protože se váha nehýbala směrem dolů a moje snaha přicházela vniveč. Problém byl v tom, že jsem to nevydržela. Nedokázala jsem dělat maximum a nemít výsledky ani týden.

Aktuálně mi už od 11.4.2011 stojí váha na 67 kg a nechce se hnout. Skoro jak začarovaný kruh. Dávám tomu ještě 14 dní a pokud se nic nestane, budu muset přitvrdit. V týdnu půjdu za trenérkou L., aby mi zkoukla jídeláky a aktivitu a řekla v čem je zakopaný pes. Tento rok, dnes, aktuálně a definitivně jsem rozhodnutá se změnit a vim, že to dokážu. V mojí evoluci pokračuju, dnes ale začíná moje revoluce. Máme doma po odstěhovaném spolubydlícím nehorázný nepořádek, ještě jsem to nestihla dát dohromady. Okna jsem nemyla od Vánoc, některá vůbec a to tam bydlím už skoro rok. Dnes si zasportuju s hadrem v ruce.Je několik věcí, který bych si ve svým životě přála mít jinak:

  1. Mít vysportované štíhlé tělo.
  2. Zdravě se stravovat.
  3. Udržovat pořádek - tím myslím kompletní, ve skříních, na balkoně, v bytě všude a to tak, aby když přijde nečekaná návštěva, bych je mohla uvítat s úsměvem a ne se šklebem a funíce běhajíce utírajíce s hadrem.
  4. Žít aktivně - vyrážet na kolečkové brusle, výlety, kolo, poznávat nové věci jako třeba lezení po skalách atp.
  5. Naučit se lépe hospodařit s penězi
  6. Plně využívat svůj čas - lépe ho organizovat
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 versul versul | Web | 1. května 2011 v 15:15 | Reagovat

Ja som pozerala fotku tvojho posledného outfitu a fakt ti to tam veľmi sluší! Ale chápem, aké dôležité je byť spokojný sám so sebou. Máš trénerku alebo s kým chodíš konzultovať jedláky a športovanie?

2 versul versul | Web | 1. května 2011 v 19:34 | Reagovat

To pridanie na jedle je extra ťažké. Keď sa ti to dostane do hlavy tak, že každé sústo rátaš, ťažko sa pridáva, ale snažím sa, preto radšej ani na blog jedláky nepíšem, lebo to by som jedla stále menej a menej.

3 zirafatkobloguje zirafatkobloguje | Web | 1. května 2011 v 22:00 | Reagovat

to jsou vysoké cíle, ono mít aktivní život, sporovat a být štíhlá - aspoň u mě moc s uklizeným bytem nekoresponduje. Jo a holka, prý tělu trvá velmi dlouho než se dostane pod nižší váhu než kdy v dospělosti mělo, takže trpělivost bude asi hodně potřeba

4 Theera Theera | 2. května 2011 v 8:53 | Reagovat

Ahoj, Teď sem kdesi četla, že když nehubnes a jíš zdravě, sportuješ...a nic.. tak máš pít vodu s vymačkaným citrónem.. každej den ráno..Prý za to může překyselení organismu :-) Dobrý je i pomeranč.. :-)

5 versul versul | Web | 2. května 2011 v 21:12 | Reagovat

Nemala som žiadnu stagnáciu významnú, ax nejaké dva týždne som stála na váhe a som si vravela, že nevadí, aj tak už nechcem moc chudnúť a potom sa to pohlo dolu, ale mne to klesalo tak pomaličky a najmä som sa ani sa nevážim denne.

6 skořicová skořicová | Web | 2. května 2011 v 21:44 | Reagovat

Áááááá, vítej zpět!!! :-)
Mimochodem tou písničkou jsi mi udělala fakt radost! :-)
Aktuálně nejvíc řeším bod č. 5...
Až na něco přijdeš dej určitě vědět! :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama